Kategorier
Main

Overlevende RFP: Hvordan at besvare spørgsmålet “Hvordan vil du arbejde med os”

Overlevelse af din agenturet hviler i din succes i at vinde nye forretninger. Men alle hader modtager RFP’er.

Hvorfor? Fordi de kræver en stor investering i tid og energi – og oftest du ikke gøre det første skære, endsige vinde forretningen. Efter alt, vil hvert agentur hævde superior strategisk tænkning og mere kraftfuld creative-fordringer, der er meget vanskeligt at underbygge uden faktisk viser dit arbejde til den potentielle kunde.

Så du svælge i baseret frustration, der skal træffes en beslutning på helt subjektive vurderinger af mennesker du aldrig mødt.

Der er håb.

En af de bedste måder at styrke dit svar til en RFP er at tilbyde en klar, objektive punkt af differentiering.

Alle kunder er interesseret i hvordan du vil arbejde med dem. Hvis du vise dem dine Klientservice ekstranet, de vil ikke kun se dit engagement i kundeservice, vil de se, præcis hvordan du planlægger at organisere deres arbejde. Sætte i deres logo. Bygge mapper strukturer, der understøtter netop hvordan du vil organisere alt for dem. Og fortælle dem, hvor meget tid de vil spare arbejde med dig og ikke med andre agenturer nedsunket i stenalderen e-mail og FTP-steder.

Når du viser dem hvor let den extranet gør at finde alt det arbejde du har gjort, slip-i nogle af dine bedste kreative, selvom de har fastsat, at creative ikke er en del af svaret (jo, de har til at se på noget, som de ser, hvordan det virker). Omfatter et par kommentarer dato-stemplet på ulige timer – at se et svar fra agenturet kl 2 kan sige diskenheder.

Vigtigst af alt, vil ikke kun viser de potentielle klient din ekstranet hjælp du skille sig ud og vinde kontoen, det vil give belønninger i fremtiden. Fordi i sidste ende er hele pointen ved at bruge et ekstranet Klientservice til at holde virksomheden.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *