Categories
Main

Anger Management hos børn

Vrede, en normal følelse, kan forvandle sig til noget smertefuldt og grim. Første tanker om vrede spørgsmål kan skabe billeder af et par kampe, forælder misbruger et barn, teenager surring ud på en lærer eller en forælder. Sjældent vil billeder af vred børn kommer til at tænke. Desværre nødt børn, i en meget ung alder, til at beskæftige sig med følelser af vrede og raseri. Dette er en sandhed, som ofte er svært at forstå eller styre.

Børn, unge børn især, ikke normalt klar over hvordan de føler. Når et barn bliver forstyrret eller mad de simpelthen vise disse følelser gennem deres adfærd. Et godt eksempel på dette kunne være den lille dreng i supermarkedet, der kaster en raserianfald, fordi han er utilfreds. Mange forældre har haft til at beskæftige sig med lignende situationer. Det er uheldigt, at ofte gange disse forekomster er overset eller afvist fordi de er “lige børn”. Anger management hos børn er så vigtig, eller måske endnu vigtigere end anger management hos voksne.

Et barn kræver instruktion og vejledning fra deres kommende i verden til deres indtastning ind i voksenalderen. De ting de lære hele livet unge er tilbøjelige til at danne den person, de bliver som voksen. Vrede forvaltning i børn med vanskeligheder styre deres temperament er derfor yderst vigtigt. At finde måder at lære vrede forvaltning i børn kan præsentere udfordringer.

Der er programmer designet specifikt til børn med vrede forvaltningsspørgsmål. At finde en, der arbejder for et bestemt barn kan kræve mange testmetoder. Ikke alle børn vil reagere på de samme behandlinger for vrede forvaltning i børn. Fordi et barn ikke kan altid relatere deres følelser omkring vred udbrud, kan at finde den rigtige tilgang tage lidt tid. Indtil problemet er løst eller i det mindste kontrolleret, er det bydende nødvendigt at fortsætte eftersøgningen.

Små børn kan reagere godt til regneark, spil og sjove aktiviteter. Alle disse kan blive anvendt effektivt at undervise vrede forvaltning i børn. Udvikle programmer, der inkorporerer hver af disse kan være den bedste vej at gå. Et barn, at udfylde et regneark, farve ark eller deltage i spil og aktiviteter med underliggende budskaber om vrede forvaltning, kan ikke engang klar over de arbejder på deres problem. Gør aktivitet sjovt har ikke betyder, at vreden udstede at blive udeladt. Valg af sjove aktiviteter, som underviser i sund interaktion og beslutningstagning kan være godt for vrede forvaltning i børn. Lære dem at skiftes til og hjælpe dem med at lære, at de kan ikke altid være bedst eller vinderen ville helt sikkert gøre en forskel, når konfronterende situationer opstår. Lidt aktiviteter, som indgyder værdier og positiv tænkning ville være gavnligt for vrede forvaltning i børn.

Hvis et barn er gammel nok til at tale om deres vrede problem, er tilskynde dem til at dele deres følelser vigtigt. Tyder på, de taler med nogen der de føler sig trygge med og tillid er en god idé om vrede forvaltning i børn. Bede dem om at skrive eller tegne om deres følelser kan være i stand til at videregive deres underliggende spørgsmål, om frygt, smerte eller sorg. Lære dem at bede om hjælp, når de føler sig truet eller vrede vil helt sikkert hjælpe barnet med et problem. Den vigtige detalje at indse, når overvejer vrede forvaltning i børn er de er bare “børn”. Deres sind er ikke udstyret til at håndtere store folk situationer og så de vil kræve en mere forsigtig tilgang.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *